« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۵۲۱۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۲
سیاسی؛
این نامزد انتخاباتی و چهره فعال رسانه‌ای که از این همه بی مهری به دو منطقه بهمئی سردسیر و گرمسیر بغض گلویش را گرفته بود، از مردم خواست که برای رهایی از وضعیت موجود؛ از تکرار گذر کنند چون تا تغییر نباشد تحولی صورت نمی گیرد و تحول می‌تواند آبادانی و توسعه به دنبال داشته باشد.

به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف، حیات لایقی پور کاندیدای انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی طی روزهای گذشته تاکنون با مردم و اهالی زادگاهش دیدارهای مختلفی داشت. لایقی پور که یک فعال فرهنگی است در روزهای تعطیل پنجشنبه و جمعه ضمن دیدار با جوانان روستای زادگاهش، در چندین روستا از منطقه حضور یافت و پای درد دل‌های مردم ساده دل و صمیمی نشست و صمیمانه با آنها به گفتگو کرد.

دلیل حضور پر رنگ داوطلبان انتخابات در مناطق مختلف بهمئی از دیدگاه کاندیدای مجلس | سالهاست که از صداقت مردم بهمئی سوء استفاده می‌شود

حیات لایقی پور پس از برگزاری نشست‌های متعدد و صمیمانه در نشست با جوانان لاوه، اظهار کرد: با توجه به اظهارات مردم، مدتی است که حضور سبز و فعال نامزدهای انتخاباتی در دو حوزه بهمئی سردسیر و گرمسیر به گونه ای است که مردم روستاهای این دو منطقه بصورت مداوم و هر نیم ساعت میزبان یک نامزد انتخاباتی هستند که این مسأله واقعا جای تأمل دارد.

لایقی پور نامزد دوازدهمین دوره انتخاباتی مجلس شورای اسلامی حضور گسترده نامزدهای انتخاباتی در این دو منطقه را به فال نیک گرفت و افزود: نمیدانم به چه دلیلی بیشتر نامزدهای انتخاباتی در ابتدا نشست‌های خانگی خود را از این دو منطقه محروم شروع می کنند و با وجود اینکه این دو منطقه نیز مانند سایر مناطق، مردمی ساده دل، صادق و مهمان نواز دارد اما همیشه در عمق محرومیت جا مانده اند تا جایی که حتی بسیاری از روستاهای این مناطق از امکانات اولیه هم برخوردار نیست.

این نامزد انتخاباتی کهگیلویه با لحنی کنایه آمیز عنوان کرد: اما با این همه واقعا جای تقدیر و تشکر دارد از این همه حضور سبز و مردمیِ، مردانی که مدت کوتاهی است به فکر مردم محروم این مناطق فرو رفته اند و همگی به این دو منطقه محروم سفر می کنند و از نزدیک و چهره به چهره با مردم صحبت می کنند و می خواهند مشکلات این مردم را حل کنند.

لایقی پور با لحن انتقادی و همراه با سخنان کنایه آمیز خود، تصریح کرد: باید سپاسگزار چنین مردانی بود که برای عرض تسلیت از تمام روستاها سرکشی کرده و با اصرار به تمام خانه ها وارد می‌شوند. این عزیزان آنقدر دلسوز مردم این دو منطقه هستند که حتی اگر در خانه ای کسی نباشد سعی می‌کنند اینقدر آنجا بمانند تا صاحب خانه در منزلش حاضر شود و از او دلجویی کنند.

لایقی با لبخندی تلخ ادامه داد: درست است که طی چندین و چند دوره گذشته جهت کار کردن برای این روستاها فرصتی نداشتند اما مردم باید بدانند که چون به آنها قول می دهند حتما به قول خود عمل می کنند و آنها را از امکانات اولیه برخوردار می کنند اما شاید اندک زمان چهارساله ای طول بکشد تا به قول و وعده های خود جامه عمل بپوشانند، لذا مردم عزیز این منطقه نباید نگرانی به دل خود راه دهند.

این نامزد انتخاباتی و چهره فعال رسانه‌ای که از این همه بی مهری به دو منطقه بهمئی سردسیر و گرمسیر بغض گلویش را گرفته بود و با کنایه حرف خود را می‌زد، گفت: مردمی که به احترام چهره های شناخته شده و به عبارتی چهره های مطرح ایل خودشان (که دغدغه شان فقط مردم این منطقه است و اصلا به فکر خود و منافع شخصی خود و استخدام فرزندانشان نیستند و تنها برای بهبهود وضعیت زندگی مردم دوشادوش کاندیداهای انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی هستند) با چهره‌های معصوم و خسته اما لبخندی پر از درد به استقبال مهمانان ناخوانده می‌روند، مردمی ساده دل و صادق هستند که طی سالیان متمادی متأسفانه فقط و فقط از این ساده دلی و صداقت آنها سوءاستفاده می شود و بس.

حیات لایقی پور عنوان کرد: مردم عزیز بدانید هر کسی که پولدارتر است پس تبلیغاتش هم شلوغ تر و هم رنگارنگ تر است و این نامزدهایی که با تکیه بر پولِ پولدارها و با اتکا بر قدرتِ قدرتمندان به مجلس راه پیدا می کنند، آن فرد در حقیقت نماینده واقعی توده مردم نیست و ضمن اینکه به فکر جبرانِ خسارت ثروت هزینه شده تبلیغات انتخاباتی است پس هیچ وقت به فکر مردم و مشکلات مردم نیست و از همان روز اول هم به پیروزی در انتخابات دوره بعدی خود می اندیشد.

لایقی پور در پایان با اشاره به آیات قرآن و بیانات مقام معظم رهبری از مردم خواست که برای رهایی از وضعیت موجود باید از این تکرار گذر کنند چون تا تغییر نباشد تحولی صورت نمی گیرد و تحول می‌تواند آبادانی و توسعه به دنبال داشته باشد.

نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
هادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۰۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۳۰
0
0
رای ما فقط دکتر لایقی پور عزیز و مهربون
خدا پشت وپناهت مرد بزرگ...
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: